Amsterdam, miejsce z dużą ilością, aby liczyć

Pierwszy obraz, który przychodzi do nas, kiedy mówią ci, że masz zamiar odwiedzić Amsterdam - to kilka tulipanów, kawa z ludźmi palącymi marihuanę i rowery na każdym rogu. Tym nie mniej, holenderska stolica znacznie więcej: ona ma bogatą historię, cechy jej mieszkańców, którzy mało wiedzą, a duża ilość anegdot, które są bardziej niż interesujące, jeśli chodzi o spotkanie z nią.

Zanim będziesz kontynuować czytanie, mogę dać ci radę: weź Amsterdam City Pass, bo miasto jest bardzo drogie, a można zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Wylądowaliśmy w jednym lotnisku w świecie, który znajduje się poniżej poziomu morza, bardzo wcześnie rano, a następnie trochę się posprzeczaliśmy z centrum handlowym automatu do biletów na pociąg, aby dotrzeć do głównego dworca kolejowego i po tramwaju (chyba, Amsterdam nie ma autobusów miejskich) dotarliśmy do naszego miejsca docelowego. Szliśmy na trzech ulicach i spotkali się dwa bary dla palących zioła i wiele rowerów, które będą odbywać się przez ciebie, jeśli nie pracuje, ale wiedziałem, że to miasto ma więcej do zaoferowania nam.

Jeśli masz zamiar odwiedzić targ kwiatowy, polecam pominąć ogony i uzyskać wejście przed wyjazdem tutaj.

Pierwsze co zrobiliśmy po tym jak zostawiliśmy walizki, to wskazać na "bezpłatną" wycieczkę, którą dają w Amsterdamie. To grupa ludzi, którzy pokazują rzeczy z miasta w ciągu około trzech-czterech godzin, i w końcu, jeśli chcesz dać mu napiwek. Tam dowiedziałem się kilka ciekawych rzeczy, takich jak, na przykład, następujące:

1. - Zawsze był konflikt między kościołem i władzę polityczną i główne kościoły są dziś muzea czy centra wystawiennicze.

2. - Najwyższy punkt w Amsterdamie oddalony jest zaledwie 147 metrów nad poziomem morza.

3. – Wszystkie domy mają haki na suficie, ponieważ są one tak wąskie, że nie mogą wspinać się po schodach, i muszą korzystać z pasowe i nie uderzył w ścianę. domy zbudowane są lekko pochylone do przodu.

4. - Flaga Amsterdam ma trzy equis, czyli "XXX", i ma trzy wersje: że patronem miasta San Andres, umarł na krzyżu w kształcie equis; inny wskazuje na to, że każdy сегментирует "wartość", "determinacja" i "miłosierdzie"; i ostatni, i że niewiele mówią, że byli na tyle ignorantem, że nie wiedzieli, żeby podpisać, a następnie po prostu umieścić equis w eksportowanych produktów.

5. - Prostytucja i kościół wyrośli, i obie troszczyli: kobiety popychały mężczyzn do uznania i zostawiały jałmużnę w domu Bożym, podczas gdy leki nie przeszkadza starszego w świecie.

6. - W mieście jest więcej rowerów niż mieszkańców, i to, co wydaje się ładny, w rzeczywistości kończy się chaosem, i istnieje dezorganizacja ruchu, ponieważ rowerzyści, z reguły nie przestrzegają przepisów. W całej Holandii istnieje ponad 15 000 kilometrów ścieżki rowerowej.

7. - Za wyjątkiem niektórych muzeów i lotniska, we wszystkich łazienkach trzeba zapłacić od 40 do 50 centów, i niezależnie od tego, co zużyte, czy nie, zawsze płacisz, więc trzeba to zrobić w domu przed wyjazdem.

8. - Holendrzy są najwyższe w Europie, i to wyraźnie, gdy przez trzy dni boli cię kark.